close
標題:

我平時係顯理讀(炮台山個間)想放學去匯豐銀行最近個間係邊到同點去?急!!!

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

最好有埋地圖,唔該快d救命架

最佳解答:

你放左學之後, 經過城市花園, 行返出去電車路之後, 過條馬路就有啦, 果間就係近住New Way Karaoke雲華大廈 詳細地址 North Point Branch (Open on Mon - Sat) G/F, Winner House, 306-316 King's Road North Point, Hong Kong Island Branch Type: General Banking and HSBC Premier Tel: [852] 2748 3322 Fax: [852] 2807 0754 英皇道306-316號就係, 由你學校行過去10分鐘都唔駛 你可以係以下地圖打雲華大廈便知道在哪裡了 http://www.centamap.com/gc/home.aspx

其他解答:4E350C6F8B48ECA2
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()