標題:

有關nikon d5000 配中長鏡一既

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

小妹剛買了d5000,想配一枝中長鏡作為天涯鏡.. 請問有冇介紹呢?可以講埋個大約價錢嗎? 另想問問因部機沒有機身摩打,是不是要有自動對焦的話就一定要買af-s既鏡呢? 買af 的可以嗎?另可以解釋一下afs的英文全寫是什麼? 因小妹是第一次買單反的,所以好多野都不懂..唔該哂各位 更新: 請問你意思是指 Nikon AF-S 55-200mm f4-5.6 嗎? 因網上找不到 Nikon AF-S 55-500mm f4-5.6 VR 的資料..... 唔該你先

最佳解答:

由於你冇講預算,假設你是買了kit set的話,我會建議你買翻同佢一樣級數既Nikon AF-S 55-500mm f4-5.6 VR,約$1750. 冇錯由於部機冇機身摩打,所以一定要買AF-S既鏡頭先會有動對焦.另外如果買副廠頭的話都有啲代號代表支鏡頭有摩打的,例如Sigma如果支鏡頭寫住HSM就代表有摩打. 買AF鏡頭也可以,但係就要靠手動對焦. AF-S的全名應該是Auto focus silent wave motor.代表鏡頭配備超聲波對焦摩打,對焦較快及靜.其他代號可以睇以下網頁. http://www.fotobeginner.com/169/introduction-to-nikon-lens-tag/ 2009-06-10 19:19:02 補充: 唔好意思我打錯咗,應該係55-200mm先啱.

其他解答:
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()