close
標題:

點樣可以令到身體白d同滑d呢

發問:

我好想身體白d同埋滑d,點樣令到身體白d同滑d呢? 講詳細d唔該

最佳解答:

希望幫到你!! (1)防曬做足:一定要搽防曬出街!!!陽光紫外線只會令你變黑同埋加速你皮膚老化,,,如果長期要係陽光下活動,,帶把防紫外線既遮比較好 (2)外用:身體既話可以搽美白lotion,,,尤其係沖涼之後!!!皮膚好好吸收....幫助皮膚變白變滑........至於買邊種就睇你膚質了......(我自己覺得強生個隻幾好!!)至於面臉既話就當時敷mask,,,絕對有效!! (3)食物:牛奶,,,杏仁同埋薏米都可以幫助身體美白!!同時都盡量少食深色素既食物........好似豉油咁!!!同埋我聽人地講過吃得太多蘿蔔唔好,,,吸收太多胡蘿蔔素會令皮膚變黃!! (4)毛髮清理:本身唔多毛而且毛髮幼細就恭喜你了,,,咁就唔脫毛,,,如果毛多又粗的話,,,脫左佢都比較好一點,,,視覺同埋觸感都會好好多的!!!我自己有用開拔毛機既習慣,,,開頭用都痛架的,,,而且有機會敏感,,,人人皮膚都唔同既!!!方便又避免敏感既話既話用個d脫毛初霜或者剃毛機咁就會好d!!但就冇拔個種咁乾淨!! (5)清潔輔助用品:我試過用浴鹽幫身體磨砂,,,效果ok,,皮膚角質去左,,,會滑D!!(但呢個動作一個禮拜一次我都覺得好夠!!唔可以經常做呢個動作,,,如果唔係傷皮膚!!!)另外,,,我都幾建議買沖劑浸浴,,,我試過無印隻牛奶味浴鹽浸劑,,,倒D係缸水入面(水溫40~42度左右),,,鹽會溶入水面,,,你浸30~45分鐘到.......都有美白同令皮膚滑滑既效果!! 其實你得閒都可以睇下雜誌!!!雜誌都有好多種美容方法,,,總有一種岩你而且係有效既!!!^^ 祝你成功!!!

其他解答:

不只面部皮膚要每星期去死皮(即去角質層) 身體都需要的~好多人忽略了.... 長期不磨砂, 容易積聚死皮在表層, 那底層幼嫩白滑的皮膚就不能展現了~ 我keep住用緊隻美體磨砂乳液, 同埋沖涼液一齊用~ 好好的~滋潤皮膚, 用完又好滑~ 我之前係好多暗瘡黑頭,!! 而家d暗瘡印減淡晒好多啦~黑頭都出少好多~^^!! 數個抗痘成功故事分享~^^有相睇架~~~ http://hk.myblog.yahoo.com/karen-kyl/index?l=f&id=6

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()