標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

JJ既問題 help me plssssssssssssss

發問:

我係女 我好好奇點解男人D JJ有咁多唔同既樣既? 我老豆話我知JJ係黑色既 又有D係成條紅紅地既 又有D JJ係好似維基D圖果D咁樣 白色既 咁到底其實係點?可5可以詳細話我知?

最佳解答:

其實每個男性和女性的性器官不多不少也會有不同,顏色不同有可能是人種的膚色,生活習慣等因素所造成,所以沒有一定形狀和顏色。 我比較好奇為什麼會是你爸告訴你= =

其他解答:

網上查JJ既樣子圖片就看到不同的了|||||E-mail to me first Quick|||||可能你開始大個, 所以對JJ有好奇! 其實身體器官邊部份都好, 唔好人有唔同顏色同形狀, 就好似人ge皮膚顏色, 有啲白啲, 有啲黃啲, 有啲黑啲, ... 人ge面形, 有啲尖啲, 有啲包啲, ... 咁JJ都係一樣, 有唔好顏色同尺碼!
arrow
arrow
    全站熱搜

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()