標題:

有關帶con bc的問題

發問:

我想問CON唔同既BC對隻眼會有咩影響?? 我上網見到D人賣CON普通的BC都係8.5/9.0,, 如果我係第一次帶CON,,買9.0會唔會好D??(感覺上大D會鬆D) 因為我冇CHECK個自己隻眼的BC.... 同埋有冇D方法係可以自己CHECK到個BC?? 我唔想去D眼鏡鋪CHECK眼係因為CHECK要錢...><" 仲有帶CON之前洗唔洗搵D野洗洗佢,,先帶?? 唔該!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

每個人眼球弧度深淺都唔同,你一定要去搵合法的視光帥驗眼架。如果唔係帶con帶到發炎就唔好啦,呢d錢係要用架。 唔係大 d 鬆 d 就舒服架,如果大 d,未係眼度走黎走去law。 之於帶CON之前洗唔洗搵D野洗洗佢,,先帶?? 如果唔係用即棄con,咁緊係要用適合的洗con水同要用正確的方法去洗啦。

其他解答:
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()