標題:

設計一個cd盒(CD COVER)有d咩要求?(15點)

發問:

主要係: -設計目的&呢個設計點樣幫你達到目的 -對呢個cd cover係藝術方面既要求(e.g. color要點樣)

最佳解答:

設計一個cd盒(CD COVER)有d咩要求? 你係設計cover吧?唔係CD架吧? (咁就唔能夠放10張CD啊!) -設計目的 目的?還有甚麼目的啊?不就是宣傳、告訴別人這張是甚麼CD嗎? 呢個設計點樣幫你達到目的 咁就要睇你o個張係咩CD啦! 例如你張CD係人唱的,你可以加入佢的名字、個人標誌或圖案黎話到俾人知哩張係某人的CD,如果歌曲有主打歌或有主題,咁就放埋出黎,咁人地就會從這個主題中感受到有冇興趣。如果CD是純音樂,咁都應該會有音樂的類型、名字及主題,例如這首曲子能夠給予人甚麼感想,咁樣人地先會產生興趣,咁先有佢封面的意義。 -對呢個cd cover係藝術方面既要求(e.g. color要點樣) 藝術方面的要求,當然就是視覺上能夠帶給別人怎樣的衝擊。 但都要視乎CD的樂曲是甚麼類型。如果曲子屬於Rock & Roll,你就無理由整個田園風景出黎、民歌風格就去整張血腥之類的圖片。 Color要點樣用...都係o個句,歌曲咩類型就用咩色系,我們解答者完全唔知你的CD風格,係唔應該替你決定用咩色的。唔通我們提議用灰色,但原來首歌係勵志歌都用灰色咩?如果你話個CD設計冇真的歌曲俾你做主題,覺得好空泛的話,咁你只要自行選一個人物/一首歌曲作哩個CD盒的假想主題黎創作就冇問題了啊! 最後再提一句,你所問的問題全都要視乎哩張CD的內容,咁先可以替它創作下去的啊!!!所以希望你快點 / 已經替它找到主題吧!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

設計一個cd盒(CD COVER)有d咩要求?(15點) 主要係: -設計目的&呢個設計點樣幫你達到目的 -對呢個cd cover係藝術方面既要求(e.g. color要點樣) 1 可以放cd 2 考慮放10隻cd 3 green in color
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()