標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

教育營★口號♀急急急急急急急急急急急急.......................

發問:

有冇人知道教育營分組活動ge口號? 希望各位可以幫我諗一諗/找一找!唔該! 字數最好多於80字! 感激不盡!(20點) 急急急急急急急急急急急急....................... 急急急急急急急急急急急急....................... 急急急急急急急急急急急急....................... 急急急急急急急急急急急急....................... 急急急急急急急急急急急急.......................

最佳解答:

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006092704345 xx讀書勁又醒, 運動樣樣無得頂, 關懷同學顯愛心, 自尊自信齊擁有, 聰明醒目係精英! xx,xx, 咪當我BB, 自尊你我有, 自信在我手。 我哋xx真係誇啦啦! 做事盡責,唔會比人差。 交齊功課,勤力有分加, 自信心!強到頂呱呱! xx,xx,xx人, 自尊自信個個有齊, 攞晒D獎嚇到你暈、 全場冠軍No.1。 尊師重道最要緊, 努力學習自信增, 同學互相互關心, xx個個取滿分。 定立目標費盡心, 全力以赴不分心, 發揮潛能無比信心, 永不言敗最有恆心。 xx,Yeah! 自尊自信xx有, 自信克服無難題。 中國詩詞話咁易, ABCD好Easy, 數學算式考心思, 常識科目看時事, 美勞剪紙多創意, 音樂歌聲響天耀, 體育競技我至掂。 xx,xx, 自尊自信齊共享, 笑聲洋溢校園中。 自尊天天有, 自信日日高。 人人有自信, 做事攞滿分。 xx健康活潑, xx讀書醒目, xx自尊自信高、高、高。 xx同學個個醒, 中英數常科科精, 尊師重道齊做好, 孝順父母做得到。 xx做事係最醒, 媽咪話我叻, Daddy話我勁, 人人叻到無得頂。 xx、xx係叻D, 互相幫助開心D, 彼此尊重融洽D, 學習態度梗醒D, 大家合作團結D, 自信最好喺xx, 講到威,邊個夠我xx揮, 講到醒,xx全班係至醒。 xx,xx是精英, 學業體藝樣樣精, 優異榜上齊排名。 2008-05-28 20:37:35 補充: 我點知你咁多嘢,你死又關我什麼事,你應該慶幸有人幫你答,便不用浪費那四十大點

其他解答:

同教育營有咩關係呀!蠢才! 呢d同本份/學業有關喳!
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()