標題:

我只有17歲,頭髮愈黎愈小,仲有禿頭出現!

發問:

我只有17歲, 仲要係女仔,2年前我頭髮開始愈黎愈簿,但無注意! 因為唔算好小頭髮,但近年,頭髮愈黎愈小,對比返上年的相片 現在頭髮小得很 !!而且有小小禿頭 ,有咩辦法? 我頭髮生得快(長),但很小!!我想濃d同埋唔想要禿頭! 咁細個用生髮水係咪唔好? 定係我依家仲係發育期,可唔可以做d咩令頭髮生長得多?

最佳解答:

我以前都同你一樣.....都係十几歲開始甩....(我都係女仔來架) 用過生髮水、又去過史雲X 比人呃左几萬蚊...同時間,但一D 用都無。 上年去睇中醫,開始吃中藥,依家頭髮生返好多啦。但未完全好返,因為拖得太耐的原因。依家仲睇緊,好有信心會好得返,好似以前咁。所以...我建議你都係搵個中e睇下...(我睇過几個..未必個個識醫架) ps:其實脫髮好大原因係自己的心情影響,記得要令自己開心d..唔好比自己太大壓力啊。有咩問題可以再問我^^

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

頭髮脫落,好多時係身體缺乏均衡營養,令到體質下降,同時,在這個情況下,體內所攝取到的營養,根本就未足夠可以分配到髮根的毛囊,當頭髮未有必須的養份時,另外一方面,體內的毒素引毛囊淤塞,情況亦大致相同,髮根脫落就當然是意料中的事情。 我身邊有幾個朋友,都有你差不多的問題,後來透過營養,改善及提升體質,脫髮的問題都有明顯改善,而者,連髮線前都開始長出新的髮根,需要多一點資料的話,不妨直接聯絡我。 samuelgo1322@hotmail.com 或 9266-4445 Samuel|||||介紹你用下" Herbalife"外在營養系列. 蘆薈滋潤洗髮露 " - HK$92.00 蘆薈滋潤護髮乳 " - HK$92.00 我公司有個蘆薈滋潤洗髮露.同蘆薈滋潤護髮乳.介紹你用下. 係針對頭髮問題,乾髮,頭皮,都有幫助. 洗髮後能保持清爽,不油不膩.溫和配方適合所有髮質每天使用. 含豐富的滋養成份,能溫和地潔淨秀髮及為秀髮補充水份. 額外的蘆薈和滋潤因子能滋養您的秀髮. 帶有草本清香,適合全家使用. 我係呢間公司返工.要貨既話. 任何mtr站交收都得.隨時搵我^^ 如果您想知道更多資訊, 您可以在這里留這給我 ! 電話:51986358 (Kelvin Lam) 加我msn&email我. nacarverqho@hotmail.com|||||不要緊!多數女仔都不會禿頭!如你想濃髮,用生髮水都冇問題!~但可試下(霸王)!
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()