close
標題:

求求搖搖高手解答!!yoyo啤呤大小的分別等問題(20分)

發問:

其實我有幾條問題,希望可以盡量解答,plz!!!! 1.yoyo啤呤大小的分別?(聽人講小的轉久些...) 2.我已玩完30招,我得200蚊,我想玩1A,可唔可以係http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/user/tolietpaperhk?&u=:tolietpaperhk&tp= 講邊幾隻合我,(要有KK,不大重around7.kg-50kg) 3.Is 巨無霸 better or 彩虹 better?如果各有特點,請說明.(請問邊個用咩啤呤)?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一般黎講搖搖啤呤有6種常見既size 1/ E係最細既,用響yomega既搖搖比如係raider度 2/ A係中等大細主要係用響DUNCAN搖搖入面 3/ C係目前既主流啤呤,大部份1A搖搖都用佢,比D要大粒 4/ B係所謂既薄啤呤,舊既yyj搖搖同水龍(aq)會用佢 5/ D即係HSpin啤呤,直徑細過A但係闊過A 6/ M係最大既啤呤用響YYJ既BIG YO度 啤呤大細基本同空轉關係唔大 空轉最主要睇玩家技術 2/ 可以先買金屬邊個幾隻d搖 比如係dhm/ dx-con 全金屬唔係好建議 因為啱啱先識30招咁快玩全金屬手感唔慣好快就爛 全金屬一跌就柴 另外都係建議施主唔好一開波就諗住買kk先 過30招買普通1a膠搖都ok 70招練到一半左右再轉全金屬aa比較好 3/ 都係用C啤呤,巨無霸手感再重一D同稍為大隻少少,適合複雜招。彩虹同陽光既分別主要係啤呤個度。

其他解答:
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()