close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雜誌:Cool-up和ARENA37℃ 一問

發問:

我想知道Cool-up和ARENA37℃可以係邊到買到? 大約幾錢? 仲有~ ARENA37℃點解有d ARENA37℃ SPECIAL , ARENA37℃ EXTRA等等既? ARENA37℃係唔係一個系列來的? 請大家盡量答我啦!!thx

最佳解答:

ARENA37℃ o係宇宙船,信和任何一間日本雜誌shop,銅鑼灣sogo旭屋...差唔多間間日本書店都有得賣 air mail賣大約七十幾,船運大約四十幾 ARENA37℃係本月刊, 而ARENA37℃ SPECIAL係本不定期刊,但平均兩三個月出一期, 冇ARENA37℃ EXTRA依本,得ARENA37℃ dX依本 ARENA37℃既官網: http://www.ongakusenkasha.co.jp/

其他解答:

我今日係信買左本ARENA37℃ SPECIAL 成120$$ 不過我都係買左..因為係A9做封面..>< 我搵呢間野搵左好耐..完來一入去戈間就係- -''我好白痴咁行左成個信和中心\口/
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()