close
標題:

青春期JJ的問題

發問:

前個星期,我阿媽帶我去睇醫生,睇下我條JJ有冇包皮過長,醫生話邊緣情況,可割可唔割.我阿媽覺得無寧兩可,上星期再帶我去睇醫生,佢地都係同一答案. 我JJ係包莖,包皮口有D窄,但係扯既時可以反到包皮,有D痛.,我唔係好想割包皮,咁我條JJ駛唔駛割包皮? 我同學在暑假時割左包皮,佢話割時唔痛,割左之後會痛,尢其是扯旗時好痛.不過佢話割左包皮後條JJ長左D,龜頭生大左.割包皮JJ係唔係會長D同粗D?

最佳解答:

緊係唔割啦.冇啦啦割黎做咩 又冇咩大影響嘅 係我就打死都唔割啦

其他解答:

你反到包皮先割 你可以唔反

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()