標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

AIA 30年期基金, 買唔買得過?

發問:

各位, 幫幫忙:近來識左個AIA 基金經紀, recommend 我做一個30年基金plan, 月供需$5500, 供頭3年唔斷得, 供頭3年的錢同增長要30年之后先可以攞, 第4年開始供的就可以按自己需要, 繼續供, 或者供少d, 或者唔供, (但唔供就一定唔夠退休用), 繼續供到退休先分階段開始攞錢, 最後應該有5佰幾萬. 我只知唔早d開始錢滾錢就會好遲, 佢猛話頭3年儲起的錢唔係好多, 要知道到我退休有幾百萬就係要有一個本金先, 連之后供的慢慢年年增加10%從而達到目標. 所以不能隨便取走, 最緊要知道自己的目標是咩喎.各位, 覺得如何? 我唯一的擔心, 萬一呢3年內我忽然有咩事, 需要用到錢,... 顯示更多 各位, 幫幫忙: 近來識左個AIA 基金經紀, recommend 我做一個30年基金plan, 月供需$5500, 供頭3年唔斷得, 供頭3年的錢同增長要30年之后先可以攞, 第4年開始供的就可以按自己需要, 繼續供, 或者供少d, 或者唔供, (但唔供就一定唔夠退休用), 繼續供到退休先分階段開始攞錢, 最後應該有5佰幾萬. 我只知唔早d開始錢滾錢就會好遲, 佢猛話頭3年儲起的錢唔係好多, 要知道到我退休有幾百萬就係要有一個本金先, 連之后供的慢慢年年增加10%從而達到目標. 所以不能隨便取走, 最緊要知道自己的目標是咩喎. 各位, 覺得如何? 我唯一的擔心, 萬一呢3年內我忽然有咩事, 需要用到錢, 個d錢我係攞唔到, 同埋如果真係斷供, 會俾佢扣手續費, (壹週刊話會扣足30年, 本金都會扣盡) :-? 佢猛o金叫我唔洗擔心, 佢會幫我做得好好, 退休要盡早準備. 唔知好唔好將月供額改低d? 我就覺得好頭痛, 真係唔知點算好.

最佳解答:

AIA個計劃不一定要供30年,因為計劃的年期可由你自己決定,最短11年,最長30年。AIA的保險經紀一定會盡量叫你做最長的計劃,因為他所收的佣金會最多。 其實市面上除AIA之外,其他公司亦有類似計劃,戶口建立期較短(不需要3年,一般都只是18個月),基金選擇亦較多,基金表現亦比AIA內的基金好,例如中國基金,AIA沒有近幾年做得較好的First State China Growth及Baring Hong Kong China,只有HSBC Chinese Equity,表現差很多,環球基金亦沒有表現出色的Investec Global Strategic Equity,歐洲基金方面,其他公司有的New Star European Growth的表現亦比AIA的Fidelity European Growth好得多。AIA的能源基金MLIIF World Energy亦比其他計劃的Investec Global Energy差。 所以我建議你比較多些其他公司的計劃才決定,如有興趣比較市面上大部份公司的月供基金計劃,包括收費、靈活性、基金選擇及表現等,可參考以下網站: 基金投資論壇/討論區:http://www.fund23.com

其他解答:

朋友, 你做盛行 ? 收入穩定嗎? 頭34個月供款 sure 冇問題??? Agents or 理財顧問都會想一百種理由叫你買最長的 plan. Why? 多 d commission 嘛. 你講o個個 AIA plan, 我買了30年,$10000/月,我都係受害者. 我好擔心,because 佢猛叫你唔洗擔心. 長的 plan 缺乏彈性, 對agents or 理財顧問 的保障最大. 建議你做最短的plan , 短plan 完結 而你鍾意, 可再做多個短plan , 不要貪多 d incentive or bonus. 市面上大把plan 好過AIA. 搵個理財顧問查詢o下.|||||相關網址可參考: http://financial.3forum.hk/viewthread.php?tid=358&extra=page%3D1 http://financial.3forum.hk/viewthread.php?tid=247&extra=page%3D1 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006082605594 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006100500791 我好朋友差 d 都中招。其實唔一定 30 年,只是為了 X,先叫客人整個 30 年的計劃 (我諗你明我講乜啦)。 其他公司的計劃,5年~30 年都好,都只是頭 1.5 年唔斷得,足足短過 AIA 一半。而有間公司,5 年只是頭 4 個月唔可以斷供,靈活性大好多。如果無心準備長線投資的話,短短地都適合的。可以 AIA 最短都是 11 年,對手的計劃只是最短 5 年。 仲有,唔好聽人 sell 就去……我有朋友中過招啦。保險 Agent Sell 野果陣緊係落力,因為是同錢有關,但佢又識唔識投資?基金是什麼呢?這個我覺得反而是很重要的。 Good Luck~~|||||太長年期, 收費多.... 可參考 AXA國衛"盛名signature saver", 吾錯吾錯! 年期: 最短10年, 仲係:多元基金^^|||||我都買左一份30年的基金, 每月$2500元, 真實係應該考慮的就是按照你現時的年齡與你的理想退休年齡相距的年期作基金計劃的供款期, 我知道計劃由期由11年-30年不等的, 我喜歡AIA是因為可以在網上轉換基金, 又無轉換費, 又無買賣差價, 好方便, 其實在保險公司買基金是有好處的, 人生幾十年, 一定要退休, 如果由年青時開始做退休計劃, 一做就起碼都超過10年期, 人生有好多變數, 如果在計劃期內有咩不測的話, 保險公司會將我D錢給回我的受益人, 如果在銀行供款, 萬一真係有事就要凍結資產, 等待法庭判決才可取回, 比較麻煩, 所以在保險公司做退休計劃就等同幫我個受益人買左份保險,當然無人喜歡有事發生在自己身上, 但世事往往都不是由我地自己去把握的. 真實我當左AIA個計劃係零存整付一樣, 所以你可以考慮吓囉, 而且AIA又係一間大公司.就算人地話可能個AGENT幫你做長D年期可能賺多D佣金, 我覺得無問題架, 因為人搵你錢, 你搵人錢啫, 如果抱住呢D心態就係覺得人地賺左你好多錢的話, 果個人一定係心腔狹窄的. e-mail: starsam2@hotmail.com|||||你好! 本人是一員現職的理財顧問, 對於你的問題, 我有很多客人亦同樣遇上過, 其實投資基金方面, 回報方面是視你所選擇之基金表現回報, 另方面, 計劃之靈活性及收取之費用方面亦要小心清楚明白, 因市面上很多投資基金的計劃其實有很多隱藏收費, 一般來說, 最常有的收費是: 基金單(保單)費用, 投資管理費, 基金單(保單)管理費, 基金管理費, 及 提早贖回費(退保費用). 此等之費用及計劃的內容均直接對投資者有極大的影響, 因依我所知, 你提及之該公司之收費有 ; 1. 基金單(保單)費用 (約為每月60元, 而繳付至投資單終止. ) 2. 投資管理費 (戶口價值之 0.75% p.a. 繳付至投資單終止) 3. 保單管理費 (最初供款期戶口價值 4% p.a., 而投資單有效期內均須繳付) 4. 基金管理費 (由 0.5% 至 2% p.a.) 5. 提早贖回費 ( 計算頗複雜, 會計算以計劃年期而收取餘下年期之所有需收取之費用作為贖回費用, 而若計劃年期長的話, 早期退保會扣除大額之費用) 基於以上之收費, 客人選擇月供基金投資方面, 應詳細暸解每種收費之存在, 此五項收費基本上保險公司或投資公司都會存在, 主要是收費的計算方式及收費多少, 最主要是合理. 特別是"提早贖回費" , 因為最大差異便是此項, 而且可直接影響到投資者在計劃期內若要取消投資時所取回之實際價值. 另外, 雖然計劃供款年期一般來說, 供款期愈長, 則代表本金愈多, 則將來的回報則更理想, 但要想到一個三十年的供款, 在一個靈活性不大的計劃中有可能為投資者帶來的是一種負擔, 而不是投資的理想方式, 但投資者很多時會被建議書內的未來回報之數據吸引, 而忽略了很多有可能發生的事情. 投資基金作為日後退休之儲備是一件很好的計劃, 雖然我職務是保險及基金投資理財, 但我始終覺得無論投保保險抑或投資基金, 都因視自己的實際負擔能力而詳細計劃, 要輕鬆的為自己作出保障及投資, 不該作為負擔, 你的未來計劃才可實現. 我亦因工作關係, 搜集了一般市面上的基金公司之資料及收費模式作參考, 你若有興趣想暸解或比較的話, 可聯絡我一同分析, 作一資料比較. e-mail : frankchanaxa25019@yahoo.com.hk|||||提供儲蓄計劃的公司有許多;銀行、保險公司、或者一些獨立理財顧問公司。 銀行和保險公司大部份會建議一些傳統式保險儲蓄計劃,這些計劃好處,就係可以提供保證回報+每年派發紅利和累積紅利利息。但回報率就會慢,供10年,大約12-13年後先回本,20年後才得約175%回報,或者多一點。 現時比較多人注意的儲蓄計劃,都會係一些投資相連計劃。不過,唔同公司有不同的投資相連計劃,千變萬化,因為因應唔同的客戶以設計,收費模式都唔一樣。 我們提供100%投資計劃,沒有認購費及轉換費,每月供款最底約$1200,基金選擇又多,可以自行決定基金組合和百份比,因應市場轉變而作出步處。 email : tam_william@yahoo.com.hk|||||要諗清楚lo aia 咁多負面新閒.... 雖然唔知你幾歲、收入幾多、做了其他基本保障未 同埋月供$5500 未免太多了.....我諗佢想抽多d 佣姐、又冇彈性 我自己買人壽都唔洗月供咁多la 仲一定保證預計了的目標saving 基金始終可升可趺、手續費又多,,,,,,,,,,, 如果你想,我都可以比d 建議你ge~|||||欠缺彈性,現時有好多產品可以選擇,銀行都有基金買,仲可以做月供,隨時停供取回都可,無手續費,我覺得你可以了解吓先,唔駛急.........make more comparison with different financial institutions and different products before your decision!!!!
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()