close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

反包皮+打jj 男生問題

發問:

我今年14歲我想問男仔係咪到差唔多年齡就要開始反包皮我不嬲由中學開始沖涼時就有反包皮清潔但平時就唔會反我打飛機好快就射,快既可以1分鐘搞店係咪關我平時生活都冇成日反包皮?因為我龜頭店到野都成日好敏感同埋我掂到龜頭會有小小痛/唔自然甘既感覺我想問各位打飛機5-10分鐘既男士,你地有冇平日反包皮?男仔係咪到一定年齡就要反開包皮?(唔止沖涼,平日生活既時候)我幾日前試過反包皮(唔係沖涼清潔果陣)我想試下平日反開佢,等佢冇甘敏感但因係佢敏感就會有d前列線液出黎係咪初頭開始反會甘? 顯示更多 我今年14歲 我想問男仔係咪到差唔多年齡就要開始反包皮 我不嬲由中學開始沖涼時就有反包皮清潔 但平時就唔會反 我打飛機好快就射,快既可以1分鐘搞店 係咪關我平時生活都冇成日反包皮? 因為我龜頭店到野都成日好敏感 同埋我掂到龜頭會有小小痛/唔自然甘既感覺 我想問各位打飛機5-10分鐘既男士,你地有冇平日反包皮? 男仔係咪到一定年齡就要反開包皮?(唔止沖涼,平日生活既時候) 我幾日前試過反包皮(唔係沖涼清潔果陣) 我想試下平日反開佢,等佢冇甘敏感 但因係佢敏感就會有d前列線液出黎 係咪初頭開始反會甘?

最佳解答:

由於龜頭是敏感部份,平日有包皮保護,自然少接觸外面,敏感度自然高。若翻起包皮,讓它熟習外面世界,起初會有不適,甚至勃起,但訓練時間長了,它適應了,問題自然解決。

其他解答:

我DO係,我11歲,我DO係掂到龜頭會有小小痛/唔自然0既感覺,我冇反,冇事架,好正常,初頭係甘(廢話??!!)|||||你可以試下反咗包皮後搵啲鹽洒啲啲龜頭上, 再搵乾毛巾用中度力擦十分鐘. 開頭會有少少唔習慣. 慢慢就會慣. 又可以消毒.
arrow
arrow
    全站熱搜

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()