close
標題:

有左bb照x光..

發問:

在1月26日時我會照x光[脊骨], 醫生會問我何時黎m的, 但我有左bb,遲d會落佢左, 如果我在26日前都未落, 那我答醫生最上果次係幾時黎m? 就算落左都未會有m啦 如果我亂答佢會唔會知.. 對墮胎又有沒有影響? 因為我不想我父母知道我有bb, 我媽媽會陪同我去照x光!

最佳解答:

你夠18 嗎...如果唔夠的你媽會知啵... 照x 光唔會對bb 有影響的.... 唔要bb..係有2個方法... 有d 係食藥..有d 係做手術cup 出黎... 如果你都諗住唔要bb 的... 咁冇問題啦... 咁亂答都唔知啦... 2007-01-03 21:21:41 補充: 因為有bb的人..都會照x光...看bb係什麼情形的...所以你放心啦...b4 我都係咁..

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

諗清楚先去落bb, 有d 人落過一次bb, 咁就一駛都唔係容易有bb.|||||有左bb 係唔可以照x光的!!!!
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()