close
標題:

塞住左隻cd-rom,拎唔返出黎,點算?10分必比

發問:

我唔知點解,入左隻cd-rom入部電腦度 依家拎唔返出黎 禁佢唔識跳~ 好趕 有冇勁人可以詳細+仔細教教我應該點做!? (我好白痴的) 我睇過隻碟 係自己燒既碟..諗住做後~ 點知隻碟滿哂,依家唔知點好

最佳解答:

我剛才放了光碟入CD-ROM,現在放碟的碟盤,按了鈕也不能彈出來,同時亮著了燈... 答:遇到這樣情形,不用急,先把關閉電腦,CD-ROM版面前,有一個針孔,用一支長而且幼的鐵線,插入小孔,CD-ROM碟盤就會彈出,可以取回光碟了! 注意:若不關閉電腦,而插入強行插入小孔,彈出碟盤,可能會使CD-ROM報銷。 而且會撞機。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我試過熄咗部腦再開返就可以click返隻碟出黎.|||||應該係隻碟食住咗, 我之前都有試過, 你試下用間呎整下, 我上次都係咁開番架|||||咁既傻仔野都做得出!服左你!|||||你可以試下搵支針拮佢前面個細孔,個盤會自己出黎
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()