close
標題:

excel vba問題 - 將未開啟的excel改名字

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

想問, 如何用excel vba將未開啟的excel 將它本來的名字改變?? e.g. 假設我向desktop有個excel叫 "ABC.xls", and "ABC.xls" 係未被開啟的, 我e家想用excel vba將"ABC.xls"改名做"DEF.xls", 可以點做? P.S. 本人諗過先用VBA開啟果個"ABC.xls", 然後再用VBA去SAVE as 另一個file名, 然後delete舊果個, but時間用太耐, so有無咩可以直接or間接將個excel 名改變ge方法? 更新: re hit man: 其實我一早就已經寫左話我本身已經諗到先開個excel, then save as做另一個名, 最後delete左舊果個的...我想要ge係唔開個excel 的情況下去改名... anyway, thx for ur help, really thanks a lot~ 更新 2: 小Nick: 對不起...我看不懂...可以詳細d maa?

最佳解答:

Name old as new '你應該睇得明。 2011-05-29 00:51:03 補充: 睇 email。

其他解答:

um...e個唔work, 佢係讀取d record from other excel only, 做成好似就咁向excel度打formula ge效果, 唔關改名事...anyway, thx~|||||1) 就好似你既例子,先建立一個文件 " ABC.XLS" 2) 隨意開一個叫 Test.xls ,之後入面建立一個 按鍵, VBA 內容為: Private Sub CommandButton1_Click() Dim i, j As String i = ThisWorkbook.Path & "\ABC.xls" j = ThisWorkbook.Path & "\DEF.xls" Workbooks.Open (i) ActiveWorkbook.SaveAs (j) ActiveWorkbook.Close Kill (i) End Sub 2011-05-22 18:09:45 補充: SORRY~~我誤會左.. 或者...你參考下人地尼個例子..都OK~GA~ http://swfisher.blog.163.com/blog/static/10030152520103735719723/
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()