close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

help...如何還原電腦...??

發問:

幾年之前朋友幫我磡左一部電腦,佢當時幫我安裝左個程式,佢教我係開機既時候禁幾個制就可以將電腦還原到當時最好既狀態... 因為我而家既電腦安裝左一d有毒而del 5到既野..但又5記得左禁咩制..希望各位幫幫我手..究竟係禁咩制可以還原呢...?? 更新: 電腦一早已中毒了....不能用系統還原,,,但我不想重裝windows..因冇碟果d...同埋用到朋友幫我整果個程式...就唔洗再裝返d軟件果d.... 更新 2: 對不起...我不太明白你教的東西.... 我電腦方面不是太好=[

最佳解答:

你試下係開電腦既時侯按f11 我部電腦都係...

其他解答:

XP 系統,試: 1. 入安全模式後掃毒,冀可清除。 2. 如視窗基本系統檔案有損,須依下法用同版本安裝碟補損還原方可。入碟後,按開始,按執行,在開啟格內打入 SFC /scannow 後按輸入鍵進行撥亂反正。 注意: SFC 後要留一空位。 2011-08-04 21:44:00 補充: 安裝碟可向友人商借。做 Scannow 不需入對序號,與安裝有別,只需版本相同便行。|||||系統還原適用在剛中毒,若是毒已經破壞系統的話,系統還原就難有作用。這時,只好將電腦搬去給專業人員修理了。 若系統還原可以救回的話,那就給您拍拍手,恭喜您了。接下來是馬上用防毒軟體先掃毒,再利用系統清除軟體清理系統,接下來則可以用系統工具中的系統整理來整理。 個人多次中毒後的慘痛經驗提供參考
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()