close
標題:

大翻”身”-髮型問題X]

發問:

有3個問題喔 1.剪咩髮型好,我想要中髮[有圖ge可post上黎] 2.以我ge臉形,摘辮好D定中髮+唔摘好? a.摘辮 b.中髮+唔摘 3.中一剪呢個髮型會5會好怪 圖:http://item.slide.com/r/1/232/i/oE3_Fi_02D98i4sm-ECWAsEQ2dC6QuT3/ 我中一,臉形好似倒轉ge雞蛋咁,但係臉朱燈有D肉 頭髮少,忌薄//碎髮=0= 仲有...我唔想剪平陰... 請大家幫幫忙

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

好,個頭幾靚又清純... 倒轉ge雞蛋剪呢個頭係非常好睇... 不過呢個頭要電,染同埋用髮泥... 你學校俾? 如果唔俾電同用髮泥,造出黎效果就不同... 唔想剪平陰咪側陰碎陰同中分... 頭髮少,忌薄<--剪呢個頭唔電一定唔得!

其他解答:4E350C6F8B48ECA2
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()