close
標題:

有關Q版人像畫

發問:

我知道依家有一d地方會有人會幫人畫Q版人像畫,我覺得幾得意,想學下。 當然我自己都試過畫,輪廓、特徵果d都照住畫,但係好難畫得好,似掃描多過Q版人像... 我知道有d課程係專教人畫呢類Q版人像畫,唔知邊度會有呢? 或者有冇d人原本都識畫呢類畫,打算教人?? 希望有人會提供有關資料。thx~~ 註:我自己本身都算係有d畫畫底子...

最佳解答:

Q版多數頭身比例係2比1, 即一份頭, 一份身 Q版共中一個特點係眼睛部份會比較正常大 而人物其中一D 衣著特點會被省略 即Q版前人物衣服上的帶子會畫得比較仔細 而Q版後會以簡略的線條來表達 不過身上的 重點或特徵 是不能省略的 例如疤痕或標誌。 我知道一時間是比較難以明白 不過你可以慢慢練習及理解 你可以參考一本書: 101種漫畫角色描繪自修教室(附單色臨摹練習紙) 這本書有「一頁」教畫Q版人物 裡面提及很多畫畫方法 不過裡面內容比較少(個人認為), 所以買不買也行

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()