close
標題:

請幫忙比較 Iphone VS HTC diamond 2

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

各位手電高手, 請教一下, iphone 同埋 diamond 2, 兩者邊部好DD呢?我多用作上網, 玩下game咁我知道Iphone經過"改良"後, 可以加好多app. 好玩好多但htc行window, 係咪意味住佢亦都可以加好多附加玩意呢?若然覺得Iphone較好的話, 又覺得8G夠嗎?今日問過, 8G $3380, 16G $4180三千零蚊有得玩下, 覺得好吸引...我應該唔會放好多歌/片正如上面所講, 都只係加得多app.而呢d app. 又會唔會好食位呢?? (多極我諗都係三版左右)相差800蚊,... 顯示更多 各位手電高手, 請教一下, iphone 同埋 diamond 2, 兩者邊部好DD呢? 我多用作上網, 玩下game咁 我知道Iphone經過"改良"後, 可以加好多app. 好玩好多 但htc行window, 係咪意味住佢亦都可以加好多附加玩意呢? 若然覺得Iphone較好的話, 又覺得8G夠嗎? 今日問過, 8G $3380, 16G $4180 三千零蚊有得玩下, 覺得好吸引... 我應該唔會放好多歌/片 正如上面所講, 都只係加得多app. 而呢d app. 又會唔會好食位呢?? (多極我諗都係三版左右) 相差800蚊, 如果唔需要我都係傾向慳番... 所以要靠高手指點下啦!! 另可否都講一講, diamond 2比iphone優勝之處呢?? 謝謝!!!

最佳解答:

[以下是個人主觀意見] 問: iphone 同埋 diamond 2, 兩者邊部好DD呢? 答: iPhone 3G (完全主觀) 問:但htc行window, 係咪意味住佢亦都可以加好多附加玩意呢? 答:係, 玩意包括hold機, down機, 同慢機, 即是同你部PC差不多. 問:若然覺得Iphone較好的話, 又覺得8G夠嗎? 答:夠, 因為你可以delete各下所安裝的東西. 問:而呢d app. 又會唔會好食位呢?? (多極我諗都係三版左右) 答:三版左右用唔得幾多位. 問:相差800蚊, 如果唔需要我都係傾向慳番... 答:若你在和記上台出機, 你忘了加上兩年合約的台費成本$3960. 若與one2free兩年合約的Diamond 2計, 只差$300蚊.(機價$3680)

其他解答:

我覺得個人認為iphone有幾個critical問題是好煩的 d/l歌必須要經過itune send相必須經過e-mail給自已先forward給人 雖然有很多support和軟件支援,但樣樣都同你講錢,但crack了之後又有D program用不到 -----------------------------------------------------------------------------------' sofar diamond 2就未出現這個情況 當然最近佢地會出一部叫magic,如果樓主鐘意看片的話,這部絕對是首選 可以在這裡找到你理想的比較 http://www.eprice.com.hk//mobile/compare/|||||您好, 我推薦您一個網站,一個對手機設備,攝影設備最新產品價格以及產品評測的網站,上面還有很多實用的小技巧,常用知識。 http://www.digital-price.net 希 望對您有用
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()