close
標題:

急!JJ太短做唔到愛

發問:

我朋友21歲,因JJ太短小,同女朋友做愛, 已做十多分鐘的足前奏,到JJ插入時, 佢女朋友話有很少感覺,未能達到高潮. 佢比佢JJ我睇,我朋友碌JJ扯的時候, 只有7.2cm長,直徑2.3cm,短我很多. 而且是包莖,龜頭size明顯細過JJ底(接着個袋既位置) 佢女朋友的前男友的JJ有14cm,直徑3.3cm,長及粗佢好多. 佢比較過,佢哥哥及細佬,都比佢5cm多. 問:(1) 有冇辦法,可以用佢碌JJ令佢女朋友話有多D感覺? (2) 有冇辦法可令佢碌JJ短時間內長及粗D?(我相信冇可能再有發育機會) (3) 係唔係包莖,龜頭被包皮夾着,發育不良? (唔要COPY一大編答案) 更新: 奧華馬斯: 我的jj比我朋友長好多,唔信我可send相你睇,我係問問題唔係玩.ok

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.可以用手.口等令女友達到高潮 2.其實先至21歲.刀仲可以令陰莖既海棉體再度發育既~ 體E生LA~! 3.其實好多人刀有包莖! LEE個只係天生~ 與發育不良並沒有太大關係

其他解答:

你朋友? 係咪姐係你自己?|||||咁牙,就等我同佢條女做啦,ya!有得做|||||1)暫用手同用囗吧 2)聽過可以做手術割鬆某部份陰莖外圍肌肉可增長數CM, 3)包皮過長,要割包皮
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()