close
標題:

蛋糕高手快來*(芒果凍餅~)

發問:

蛋糕高手快來*(芒果凍餅~) 我想問下呢* 如果我跟住下面LEE個食譜黎整芒果凍餅=] http://www.leisure-cat.com/frm_1130.htm 但係我又唔想全部都係CREAM WO=] 會好漏GA MA*所以我想係中間加一層清蛋糕=] 咁我可以點做丫?!高手指點下我NAH,,急用* 更新: 咁我想問下,,戈個清蛋糕係咪都照樣擺番係中間丫?! 如果我第一層po cream,,跟住第二層po清蛋糕,,第三層再po cream.. 咁樣得唔得?

最佳解答:

其實咁樣做刀吾會好煩好難做既,, 只要你把一個cake分開兩個cake做>< 再放層簿簿地既清蛋糕上去=]] 再用小小cream固定一下佢就得架喇~!!XDD]] 2007-12-16 18:32:45 補充: Excellent!!我既意思就係咁喇!!個清蛋糕要照樣擺番係中間喔~第一層po 左cream,跟住第二層po清蛋糕,,第三層再po cream.. 不過,....係清蛋糕上面同埋下面個層d cream吾洗po咁多...如果吾係個刀會照樣同之前咁,,會好漏]]

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

芒果芝士凍餅 (6吋) 餅底及芝士餡 材料 : 消化餅 5塊 / 無鹽牛油 30 g / 忌廉芝士 170 g / 砂糖 40 g / 淡忌廉 130 g / 鮮奶 40 g / 急凍芒果茸 150 g / 魚膠片 3片 / 開水 3湯匙 / 芒果 1個 (切粒) 芒果啫喱面 材料 : 急凍芒果茸 100 g / 魚膠片 1.5片 / 開水 3湯匙 做法 : 1) 消化餅壓碎 , 熱水座溶無鹽牛油 , 加入餅碎搞勻 , 倒入餅模平均地壓平 . 2) 淡忌廉用電動打蛋器打至7分起 , 放雪櫃備用 . 3) 忌廉芝士用電動打蛋器打軟身 , 砂糖分兩次加入 , 加入鮮奶搞勻 . 4) 加入已解凍芒果茸用膠刮搞勻 , 加入淡忌廉用膠刮搞勻 . 5) 魚膠片用溫水浸軟 , 加3湯匙開水 , 座熱水搞勻成溶液 . 6) 將2茶匙芝士餡加入魚膠溶液搞勻 , 再倒芝士餡內用膠刮搞勻 . 7) 先倒一半芝士餡入餅模 , 加芒果粒 , 再倒其餘芝士餡用膠刮掃平 , 雪1.5小時 . 8) 急凍芒果茸加開水用熱水座熱 , 魚膠片用溫水浸軟後加入芒果茸中 , 搞勻放暖 . 9) 將裝飾生果放面 , 倒入芒果啫喱 , 雪半小時 . Tips : 急凍芒果茸味道與平常食的不同 , 可能是台灣芒關係 , 如不習慣可用60g 急凍芒果茸 + 40g 新鮮芒果茸 (要用攪拌機打至幻細) .
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()