close
標題:

暗戀左一個溝通唔到既人- -

發問:

上個學期電腦堂同佢一班,,佢坐我隔離,,,因為一去到英文好費,,成日聽唔切老師講野,,老師就成日叫佢幫我,,,佢人好好,,但我地既溝通只係用手同眼神,,,日子耐左,,我就唔係好需要佢既幫助,,我同佢都係好怕羞既人,,我因為英文唔好,,所以唔出聲,,佢就會同佢朋友傾計,佢唔會成日聊女仔,同埋佢係教徒,,未到16歲唔會拍拖!!!到第二個學期,,冇班同佢一班,,,平時係走廊到見到佢會偷望佢,,最近因為我朋友知道我鐘意佢,,成日係走廊到行過既時候撞我埋去佢個到..未撞到,,但係好明顯,,,依家次次行過我朋友話佢都會望過黎,,我諗佢大概都知道...應該點做???下年... 顯示更多 上個學期電腦堂同佢一班,, 佢坐我隔離,,, 因為一去到英文好費,, 成日聽唔切老師講野,, 老師就成日叫佢幫我,,, 佢人好好,,但我地既溝通只係用手同眼神,,, 日子耐左,,我就唔係好需要佢既幫助,, 我同佢都係好怕羞既人,, 我因為英文唔好,,所以唔出聲,, 佢就會同佢朋友傾計,佢唔會成日聊女仔,同埋佢係教徒,, 未到16歲唔會拍拖!!! 到第二個學期,, 冇班同佢一班,,,平時係走廊到見到佢會偷望佢,, 最近因為我朋友知道我鐘意佢,, 成日係走廊到行過既時候撞我埋去佢個到.. 未撞到,,但係好明顯,,,依家次次行過我朋友話佢都會望過黎,, 我諗佢大概都知道...應該點做??? 下年要轉校,,,可能冇得再見到佢... 但怕同佢溝通唔到,,,就算溝通到,, 都要佢就住我黎講野..點好?由佢呀? 佢會唔會覺得中國人會好特別呀啦? 係咪應該對我地中國人有信心呢?

最佳解答:

你條問題好長..@_@ 簡單d.. 係咪即係佢係外國人? 你鐘意佢? 下年你要轉校..怕見唔到佢? 怕同佢溝通唔到.. Mmm...(#._.) 你可以問下佢有冇MSN,E喵.. 咁咪可以見唔到刀同佢有d聯絡l0r~ 怕同佢溝通唔到牙..~3~ 你可以學好d英文架~ 又或者你想搵佢果陣可以叫朋友陪你壯下膽.. 又或者.... 你可以寫封信俾佢.. 咁咪0k l0r~ 不過如果你覺得冇可能, 想放棄既.. 就要早d啦.. 因為感覺耐左.. 先至放棄.. 你會好辛苦 你會好難先可以忘記佢.... 但係最緊要緊係你開心啦.. 加油呀=] *希望幫到你啦 祝你幸福^_^!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

鬼仔?!@v@ 樓主呀 再唔表白就冇ga 啦 一係你可以係走之前俾封表白信個d佢l0r 但係你要問自己 你等唔等到佢16歲先 到佢16歲 可能你又已經唔鐘意佢1u 同埋 點解會對我地有信心呀?= =|||||溝通唔到..你係米姐係想講佢係外國人黎a..?? 你可以learn多d 英文ga嘛,,為左自己中意ge人都值得na! [題外話]乜外國人唔係好大膽,,唔識ge都傾計ga咩,,點會怕羞ge..-3-! 如果你想同佢做fd,,你可以係佢行過黎望住你戈時同佢say"hi" ga嘛 大膽d,, 記住..凡是都有第一次,,!!唔洗驚wo~ 佢知道你係中國人,,,佢都會就住你黎講野naa' 同佢講..話多謝佢上個學期成日咁幫你,, [hi,,um...There is a sentence that I want to tell you very much puts in my heart all the time,that is, Thankyou for your help to me last term] 跟住再話佢知下你覺得佢好好人 [I think you are a very nice person!! ] 很可惜下年我們不能見面了,,我可以跟住做個朋友嗎?? [It's a pity that we can't meet each other next year, may I become a friend of you?] 問"你有冇e-mail 或者msn??等我可以同你keep住聯絡??" [Do you have any e-mail??or ICQ or msn??In what way can I keep contact with you??my new friend?] p.s.我d grammar唔係咁好..不過佢都應該明ge... 如果你驚ge可以將上面ge句子寫係封伋信到比佢ge,,不過唔好問e-mail住囉..等佢回信先囉,,最後記得寫 [Look forward for your reply..~~]
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()