close
標題:

aa超能膠整到倉鼠 杰 進!!!

發問:

aa超能膠整到倉鼠隻手 我知要用溶解液 但不過用溶解液會唔會令佢 痛!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

隻手係痴住定係點呢?唔好用溶解液,整到aa膠之後一定要盡快帶鼠鼠睇醫生處理,因為沾有化學物質(溶解液都係),鼠鼠會去舔,食左落肚就好危險了,鼠醫生資料及睇醫生要留意既事可參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7009031901757 而家可留意既事: 1)可用微暖水幫鼠鼠抹下,唔得既可以加少許肥皂,但一定要洗返好乾淨,同時要留意鼠鼠濕左就要小心會冷親而感冒,要同鼠鼠抹乾,太濕就用毛巾包住濕既位置,再用風筒唔好開到好熱咁遠遠地吹返乾佢 2)如果係籠入面有超能膠而整到鼠鼠既話,最好就先將鼠鼠去第個籠,防止清理得唔好,唔轉得既話就要小心清理,同時唔好再用類似既野去處理鼠鼠既用品,鼠鼠破壞力強,用品爛左既話再用超能膠鼠鼠一樣有機會整爛返,咁食到係好危險 3)如果係籠外有超能膠,放鼠出籠而整到鼠鼠既話,下次一定要留意鼠鼠到既地方一定唔可以有超能膠or其他代學物 4)同一籠如果有第隻鼠就要分籠,防止第隻鼠去舔到d膠(鼠鼠係獨居動物,正常都係分籠好d) 5)留意d膠會唔會令鼠鼠食唔到野,行唔到之類,咁就要餵鼠鼠飲食 6)仔細檢查鼠鼠身體及排泄物有冇異常 7)鼠鼠唔舒服較易受驚,除檢查,餵食,治療,睇醫生外,就唔好打擾佢,俾佢休息多d

其他解答:
arrow
arrow

    nzphddr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()